donderdag 27 april 2017

Vakantie 4

We zijn net terug van het Koningsontbijt  bij ons op de Brink in het dorp. Al een aantal jaren organiseert de ondernemersvereniging een ontbijt voor het hele dorp. Heel gezellig!!
Nu zit ik met de laptop op schoot op de bank naar Koningsdag in Tilburg te kijken. Altijd vaste prik!

Gisteravond maakte ik mijn vierde kaartje op rij voor deze vakantie. Dit keer een kaartje dat ik mee laat doen bij Kaartjes Inspiratie Challeneges Blog.( en op facebook)  Daar hebben ze deze keer een schets (die ik gedraaid heb).
De dp is allemaal uit een blokje van de Action gemat op lichtgeel karton. Moeder eend zit vol trots naar haar pasgeboren kuikentje te kijken.

Vanmiddag gaan we naar Kielwindeweer (een dorpje hier in de buurt). Daar gaat onze oudste zoon meedoen aan de mud-run. 6 km. door de blubber baggeren en onderweg hindernissen nemen. Ik hoop er een paar mooi foto's te kunnen maken.

Voor iedereen een fijne Koningsdag en waarschijnlijk tot morgen met een nieuw kaartje.

7 opmerkingen:

  1. Schattig zijn de eendjes op je kaart, heel tof kaartje! En een mud-race, vies en koud, brr...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige koningsdag hebben jullie zo te lezen. Je kaart is lief en lekker fleurig, zo leuk die moedereend met haar hoedje op (voor koningsdag misschien..hihi)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Henriette, onze dochter heeft dat pas ook gedaan en ze vond het fantastisch.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was het niet koud om buiten te ontbijten ? hier was het zonnig, maar wel erg koud.
    Ik vind je kaartje schattig..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Lief die eendjes!
    Je Koningsdag klinkt heel gezellig! Ik zag e foto van je zoon al op FB. Stoer!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, ik ben weer bij en je kaarten van afgelopen week bekeken. Heerlijk zo'n week vrij en dan beginnen met knutselen. Dat vind ik toch wel goed zeg om dat te doen. ik denk dan steeds aan eerst wat andere dingen. Mooie kaarten, deze is heel lief en elke kaart heeft zijn eigen uitstraling. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje met moeder eend en haar kuikentje. Ik hoop dat je vanmiddag nog wat leuke foto's van je zoon heb kunnen maken, lekker onder de modder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen