dinsdag 17 mei 2016

3 tegen 1

Ik weet niet hoe het bij jullie thuis verdeeld is met de verhouding jongens/mannen en meisjes/vrouwen thuis, maar hier is het vaak 3 tegen 1. En dat komt vooral tot uiting in de keuze van de films die er gekeken worden. Vaak zijn het films waar ik me niet voor interesseer en dan ga ik lekker zitten knutselen aan de eettafel.
Zo ook gisteravond. Ik ben aan de slag gegaan met het thema muziek. Dat is deze keer de challenge bij Hobby Vision.
Ik gebruikte dp uit een blokje van WeR memory keepers (little one). Dat combineerde ik met zeegroen cardstock, een muziekstempel en muzieknootjes van een ponsje.
Deze kaart gaat binnenkort naar een muzikale collega.

Nu gauw weer omschakelen naar een ander tabblad op mijn computer. Ik schrijf dit berichtje namelijk in de rust van de basketbalwedstrijd Zwolle-Donar. Het is de eerste wedstrijd in de finale-serie (best of 7) en Donar staat voor! Donderdag spelen ze in Groningen en dan ben ik zeker van de partij.

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit muziek kaartje Henriët...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi ja zo gaat dat hier ook! Hele mooie kaart, en modern ook. En heel veel succes met supporteren Jet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons is het tegenwoordig 1 tegen 1. Geen kind meer thuis ;) En toen ze allemaal thuis waren was het 3 tegen 3. Maar daar tussenin hebben we ook allemaal andere standen gehad, hoor. Ik ben nu meestal aan het knutselen en bloggen als Joost niet thuis is. Zoals nu. Hij is biljarten met een vriend en ik zit achter de computer. Gave muziekkaart heb je gemaakt in leuke kleuren. Valt vast in de smaak bij je muzikale collega. Voor donderdag alvast veel plezier bij het basketballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke muziekkaart, leuk dat groen. Ik hoop dat Donar gewonnen heeft en heel veel plezier donderdag met supporteren. Ik las dat er die dag op school ook inspectie is, hoop dat alles goed gaat.
    Hier dit jaar geen kind die examen doet, vorig jaar eentje en komend jaar eentje. Spannende periode hè? Heel veel succes voor je zoon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave muziekkkaart! Heel erg toepasselijk, voor je collega. En bij ons nu twee tegen een. Lot en ik zijn in de meerderheid. Maar dat mag wel even, er zijn al vier knullen het huis uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer muziekkaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig muziekkaartje in deze kleurtjes Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is het een tegen een :p Gelukkig vinden wij veel hetzelfde leuk maar soms loopt het toch even anders ... Mooie kaart Henriët!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Henriët!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge. :)

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk muzikaal kaartje.
    Hier is het op dat vlak wel evenwichtig en ieder moet wel eens water bij de wijn doen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen