donderdag 21 januari 2016

Gastdesigner

Met mijn inzending bij challenge 143 bij het blog van Marianne Design werd ik uitgekozen om gastdesigner te zijn voor challenge 145.
Het is de bedoeling om een romantische trouwkaart te maken met zoveel mogelijk materialen van MD.
De basis is een vierkante, witte kaart waar ik alle hoeken van heb afgerond. Daarop rood papier en daarop dp van Eline's baby's (MD). Daarna het guirlande hart (cr1302) uit rood gestanst. Daar de Tiny's love birds (lr0298) aan toegevoegd die ik heb bewerkt met Distress inkt. Tenslotte nog rode hartjes uit de stans die hoort bij een designfolder met hartjes (df3413).
Alleen de basiskaart en het rode papier zijn niet van MD. Dus volgens mij heb ik me best goed aan de opdracht gehouden.
En het is echt heel leuk om dan ineens jouw kaart op het blog te zien staan als voorbeeldkaart. Ik ben best een beetje boel trots!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët,
    daar mag je trots op zijn, ik zag jouw kaartje daar ook voorbij komen..mooie kaart is het geworden met het hart en de leuke duifjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn....je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie romantische kaart met die duifjes in dat hart Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor de challenge van MD. Precies genoeg materiaal en niet overdreven. Daar houd ik van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi, kan me voorstellen dat je best een beetje boel trots bent! Is natuurlijk hartstikke leuk om gastdesigner te zijn bij Marianne Design en jouw kaartje op het blog te zien. De combinatie van grijs met rood is heel mooi. 't Is een hele romantische kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat is terecht om trots te zijn! Het is ook een leuke en mooie kaart! En zeker romantisch. Mooie kleurncombi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar mag je zeker trots op zijn, is toch ook leuk om je kaart als voorbeeld te zien staan. Het is een prachtige kaart geworden, wat zijn die vogeltjes lief.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje Henriët...prachtig dat mooie hartje en daar die lieve vogeltje bij...een heel romantisch geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen