zaterdag 18 april 2015

Het was een hectische week!

Deze week was ik bijna geheel afwezig in blogland. Geen tijd om te knutselen en ook het reageren op jullie creaties is er even niet van gekomen.
Het was hier een hele spannende week. Oudste zoon zijn vlucht naar Suriname stond gepland voor donderdagochtend 11.15 uur. Maar er leek een kink in de kabel te zitten. Zijn visum was er nog steeds niet. Maandag en dinsdag heeft hij zich suf gebeld met het consulaat in Amsterdam maar daar kwam hij niet verder dan "het ligt vast nog in Paramaribo". Dinsdagavond hadden we een rot avond. Zou het dan toch niet doorgaan?? Voor woensdag stond er nog een tentamen op het rooster en na de tijd zou hij door naar het reisbureau om zijn ticket om te boeken. Maar na het tentamen bleek hij een gemiste oproep te hebben van het consulaat. Zijn visum was er!! Om 11 uur op de trein naar Amsterdam, visum gehaald en om half 7 stond hij weer in Assen op het station. Snel de laatste spullen gepakt en vroeg naar bed. Donderdagochtend liep om half 5 de wekker af en om 5 uur vertrokken we naar Schiphol. En om 11.15 uur vertrok hij dan toch naar Paramaribo!
's Avonds om half 10 een berichtje dat hij geland was en gistermiddag hebben we even via skype contact gehad. Dinsdag begint om half 7 's ochtends zijn eerste stagedag!

Nu over naar mijn kaartje van vandaag. Ik heb er 1 gemaakt voor de Lift Challenge. Met mijn nieuwste blokje van Studio Light heb ik dit er van gemaakt:
Ik heb de kaart van Nadine behoorlijk letterlijk gelift allen zijn mijn kleurtjes heel anders. Verder denk ik dat het geheel wel voor zich spreekt.

In de loop van de middag hoop ik een blogrondje te kunnen maken. Eerst even boodschappen doen, inkopen doen voor de moederdagcadeautjes die ik met de klas ga maken en vanavond naar de laatste competitiewedstrijd van Donar (basketbal).
Morgenochtend loopt hier al weer om half 6 de wekker af. Dan brengen we jongste zoon naar het station in Leer. Hij gaat met school een weekje naar Straatsburg. Wat zal het stil zijn hier in huis!

9 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat spannend is dat geweest! Gelukkig is hij goed aangekomen en is verder alles voorspoedig verlopen. En nu ook je jongste weg, dat is veel te gelijk. Wat ga je maken voor moederdag, de kids boffen met zo' n creatieve juf! Fijn weekend!
    En nu vergeet ik nog dat je kaartje weer prachtig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie liftkaart. Jeetje wat een gestress op net laatse moment, maar gelukkig je zoon zit in paramaribo, en kan beginnen aan de stage. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stress voordat hij weg kon. Lijkt me erg vervelend. Hopelijk heeft hij een mooie tijd!
    Je hebt een erg mooie lift gemaakt, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stress voor de trip naar Suriname! Gelukkig goed afgelopen. Hopelijk verloopt de reis naar Straatsburg van je andere zoon soepeler. Je lift is gaaf, echt mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh dat was zeker stressen maar gelukkig is hij nu veilig daar en kan aan zijn stage beginnen. En dan je andere zoon ook nog weg, wordt stilletjes in huis. Hele mooi lift, mooie kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hee, wat een spannende dagen voor jullie allemaal! Wat gelukkig dat het zo goed afliep en dat hij toch kon gaan en starten met zijn stage.
    je kaartje is weer super. Heel mooie gedaan, het liften. ik ga er morgen mee an de slag. Of eigenlijk af maken, alleen ligt alles op mijn tafel, maar er moet nog gemeten en geknipt etc...en dan kan er zomaar wat anders uitkomen.
    Fijne week weer, al zal het stilletjes zijn!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat spannend allemaal met het visum van je zoon Henriet.....gelukkig liep alles nog goed af!
    Ik kan wel geloven dat je dan niet aan bloggen toekomt!
    Je kaartje is heel erg mooi en de kleurtjes goed gekozen.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is jouw lift, wat mij meteen opviel waren de hartjes op je kaart, ze zijn subtiel aanwezig. Ook je strikje is een hart. Mooi hoor, jouw lift!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms heb je wel eens van die periodes dat niet alles loopt zoals je het graag wil, maar het komt allemaal wel weer in orde.
    Je hebt gelukkig wel nog tijd gehad om dit leuke kaartje aan ons te laten zien. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen