zondag 22 februari 2015

Sunburst kaart

Vandaag vroeg uit bed. Ik heb dan wel vakantie maar een uitslaper ben ik niet.
Manlief is vandaag weer begonnen met een vroege dienst, oudste zoon is bij zijn vriendin in Nijmegen en de jongste ligt nog op 1 oor dus heb ik de hele benedenverdieping voor mij alleen.
Heerlijk om dan met al mijn spulletjes om mij heen te gaan zitten knutselen.
Bij Cards en Scrap is de uitdaging deze keer Starburst & Sunburst kaart.
Deze kaarten had ik natuurlijk wel al eens langs zien komen op diverse blogs maar nog nooit zelf gemaakt. Maar door de duidelijke uitleg op het blog van Cards en Scrap is het mij ook gelukt.
Het design-papier dat ik heb gebruikt komt uit een blokje dat eigenlijk bedoeld is voor kerst. Het heet "Oh, deer!" en is van Fancy Pants. Ik kocht het deze zomer bij Oma Dee.
Als afwerking plakte ik een blauwe en een witte wolk in het midden. Vond ik wel leuk passen bij de zonnestralen.
Omdat ik de kaart toen nog aan de kale kant vond onderaan nog een hekje en een vogeltje toegevoegd. Toen was de kaart voor mij helemaal af.
Ik denk dat ik dit type kaart misschien wel vaker ga maken. Het was erg leuk om te doen.

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze mooie papiertjes. Je uilenkasrt van hieronder is ook erg mooi in de paarse kleuren. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat een leuke kaart is het geworden. ik heb er gisteren mee gestoeid. Inderdaad heel leuk om te doen. Heb het al eens eerder gedaan, lang geleden, maar helemaal vergeten hoe ik het toen deed.
    Geniet lekker van de rust! Klinkt voor mij als toekomstmuziek!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kaart is dit, grappig, je maakt een sun kaart en daarop de wolken, achter de wolken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje heeft verder niets meer nodig. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bjoetie van een kaart prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriet,

    Alweer een prachtige kaart van je ....mooi gedaan met het verschillende DP papier.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gedaan Henriët.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriet,
    je hebt er iets moois van gemaakt,mooie zonnestralen, leuke wolkjes en het hekje is er top bij, geniet van je weekje vrij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kunstwerk zeg, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat je het kaartje aan de kale kant vond zonder het hekje, maar ik denk dat hij zo ook perfect had gekund, hoor! Heel leuk van papier en ik vind de wolkjes erg goed gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk geworden. Wat heerlijk als je even het huis voor je alleen hebt. Had ik vanmorgen ook. Ik heb ze tot 12 uur laten liggen. Vooral op de zondagmorgen vind ik dat heerlijk.
    Fijne maandag,
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Henriët ....leuk is die sketch...misschien dat ik er ook eens aan moet beginnen....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart Henriët!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt zeg super.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuke kaart, Henriët!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart .
    Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
    Groetjes, Yvonne

    Yvonne is Stampin' & Scrapping
    www.bruggetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen