zondag 1 februari 2015

Stippen en strepen

Eindelijk weer eens een berichtje van mij. Na een super drukke week vanochtend eindelijk weer eens de tijd genomen om lekker te knutselen.
Binnenkort is de vriendin van oudste zoon jarig. Ze houdt erg van lezen maar omdat ik geen idee heb welk boek ik voor haar moet kopen koop ik voor haar een cadeaukaart. En die ga ik natuurlijk op een leuke manier verpakken:
De basis is een linnenkarton kaart van 13,5 x 27 centimeter die ik in 3-en heb gevouwen. Op de bovenkant plakte ik stippen papier en op de onderkant streepjes. Van groen papier sneed ik een strook die je om de basis heen schuift. Hierop een cirkel uit streepjes papier en daarop een cupcake en de mooie letterstans "gefeliciteerd".
Aan de binnenkant ziet het er zo uit:
Ik heb een label gestanst uit hetzelfde gestreepte papier als de cirkel op de voorkant. Deze heb ik schuin opgeplakt. Hier bevestig ik straks de cadeaukaart op. Naast de label zie je nog een keer de groen strook die je er omheen schuift om hem dicht te houden.

Deze cadeauverpakking laat ik meedoen bij Cards en Scrap waar ze stippen en strepen willen zien.
En bij Webshop AnMa Creatief is het thema feest.

In mijn vorige post liet ik jullie een gehaakt hondje zien. Die heeft ondertussen het nodige gezelschap gekregen:

Dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie en fijne zondag en tot blogs!

14 opmerkingen:

  1. Wat een feestelijke en vrolijke kaart heb je voor de vriendin van je zoon gemaakt Henriet. Mooi met de stippen en strepen. En wat heb je veel gehaakt.....prachtig hoor.

    Groetjes en een fijne zondag nog,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt zeg! Erg leuk modelletje :) en aaah wat zijn de hondjes lief!! Helemaal fantastisch!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Henriët, leuk in deze vrolijke kleurtjes en ook de gehaakte hondjes zitten daar gezellig saampjes mooi te wezen....PRACHTIG allemaal!!!

    groetjes
    en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahaa, op deze manier verpakt is het helemaal niet erg om 'gewoon' een cadeaukaart cadeau te geven! Echt leuk gemaakt! De cupcake is lekker (hoe toepasselijk) feestelijk. Lijkt trouwens net of op het woord 'gefeliciteerd' een laagje fondant zit. Past helemaal in het thema ;) Je gehaakte honden zijn ook weer superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeaukaart, Henriet. Dat gaat beslist in de smaak vallen.
    En wat een grappige gehaakte hondjes. Heel leuk gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriët,
    wow..wat leuk gemaakt, ziet er prachtig uit met de wikkel er om heen..
    en je beestengalerij ziet er ook heel erg leuk uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooie kaart en die kleurtjes zijn zo lief! En je hondjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, Henriët!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is erg leuk Henriët.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje, echt leuk! En al die beestjes, heb je die allemaal zelf gehaakt, jeetje wat veel! Ze zijn zo lief. En leuk he, zo'n groep 7, ik heb ook eerst in het basisonderwijs gewerkt, bovenbouw, was ook erg tof... Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart En de hondjes zijn schattige. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart En de hondjes zijn schattige. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een feestelijke kaart en superleuke verpakking voor je cadeau. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen