zaterdag 21 februari 2015

Paars

Paars is deze keer de uitdaging bij het Creapaleis. Nou is dit niet een kleur die ik veel gebruik maar gelukkig lag er nog wel het een en ander aan paars papier bij mij in voorraad.
De basis is een witte, vierkante kaart waar ik rechts een golf-randje aan heb gestanst. Hierop heb ik aan de boevenkant bloemetjes papier geplakt en aan de onderkant papier met een streepje. Daartussen heb ik een randje gemaakt met mijn nieuwe stans van Joy!. De rondjes heb ik paarse stipjes gegeven met viltstift.
Het woord Hoera twee keer gestanst. 1x uit kraft en 1x uit paars. De uil ook gemaakt van kraft en paars. Aan de zijkant (naast de golf-rand) nog een keer de Joy! rand geplakt maar nu uit paars.

Deze kaart laat ik meedoen met de volgende challenges:
Creapaleis waar ze dus de kleur paars willen zien.
Hobbywinkel de Egel waar ze bloemen willen zien (en aangezien ik niet zo van bloemen op mijn kaarten ben vind ik de bloemen bovenaan op het dp-papier al heel wat......)

Jullie zullen de komende week vast veel van mij horen/zien. Het is hier in het noorden nu voorjaarsvakantie en ik heb nog een hoop challenges op mijn lijstje staan waar ik aan mee wil doen. Tijd genoeg want manlief moet de hele week gewoon aan het werk.

10 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk ook al is het je kleur niet!! En wat lekker he, vakantie! Ben benieuwd of je er veel aan toekomt. En natuurlijk van harte met je supercandy bij Marianne Design! Daar komen weer een boel mooie kaarten van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s. en dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk, Henriet.
    Ik heb even op je blog rondgeneusd en heb prachtige creaties gezien.
    Via via , kwam ik bij je.
    Ben gelijk maar volger geworden.

    Groetjes Giny
    www.gibaswenskaarten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Henriet.....paars zie je niet zo vaak....maar jouw kaartje is prachtig.

    Groetjes en een fijne vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriët, wat een leuke vrolijke uil op je kaartje enne...bloemen zijn bloemen toch? Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, jullie krijgen nu vakantie, de mijne is bijna voorbij! Geniet er maar lekker van! Je kaartje is leuk, tof uiltje en mooie kleuren!
    Fijn weekend verder! Groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriët,
    Wat mooi deze paarse kaart,ik hou er wel van, leuke uil..mooie randjes..super.
    Hier ook lekker vakantie,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Té gek!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaartje is geweldig mooi Henriët...schitterend in die paarse kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een onwijs leuk kaartje van gemaakt.
    Knap gedaan, zeker als zowel bloemen als de kleur paars niet helemaal je ding is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen