donderdag 6 november 2014

Kerst

Wat hebben we een fijn weekend gehad in Cochem. Mijn vader was zeer verrast dat ook alle (klein)kinderen ineens aanwezig waren. Hij dacht namelijk dat hij een weekend met zijn vriendin weg zou gaan. En het weer werkte ook nog super mee. Zaterdag was het 23 graden!
Dit is de Reichsburg van Cochem. Daar hebben we zaterdag een wandeling gemaakt. De rest van het weekend veel wandelingen gemaakt, nog meer spelletjes klaverjassen gespeeld, gescrabbled, in de sauna geweest (zat in ons huisje) en heerlijk gegeten en gepraat. Kortom: een TOP weekend!

Woensdagavond heb ik weer een kerstkaartje gemaakt, Er moet immers vandaag weer een kaartje gepost worden.
De basis is een witte, vierkante kaart. Daarop donkerblauw waarvan ik de randjes ruw gemaakt heb. Daar weer op een stukje design papier van de Wibra. Dit heb ik wat schuin opgeplakt. Verder mijn nieuwe stans van Marianne Design weer gebruikt, een plaatje met sneeuwpoppen, gestanste sterren en afgemaakt met houten sterretjes en een tekst.

Deze week moet ik ook op vrijdag werken omdat ik maandag nog vrij was. Vrijdagavond uit eten met een vriendin, zaterdag met een andere vriendin shoppen in Leeuwarden, 's avonds naar een cabaretvoorstelling hier in het dorp en zondag met jongste zoon op pad voor een wedstrijd. Ik denk dus dat jullie niet veel van mij zullen horen of zien dit weekend.

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
Webshop AnMaCreatief - kerst
De Creatieve Zebra - kerst
Nederlandse Kaarten Uitdaging - alles mag (dit is hun laatste challenge. Ze gaan er helaas mee stoppen)

12 opmerkingen:

  1. Ha Henriet,
    sjonge, wat een gezellig weekend voor de boeg! En afgelopen weekend dus ook een top weekend gehad. Leuk om je vader zo te verrassen. Blijvende herinnering gemaakt en gegeven en dat zijn eigenlijk de mooiste cadeaus!
    je kaartje is erg leuk . Ik denk dat ik datzelfde papier hier heb liggen van de Wibra. Volgens mij maar 69 cent voor een blokje...
    Groetjes, werk ze morgen en een heel fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaartje, en wat grappig die sneeuwpoppetjes op een rijtje. Leuk weekend heb je achter de rug zeg, ziet er mooi uit op de foto, en ook het komend weekend verveel jij je niet. Veel plezier. Fijn dat je weer mee doet bij 52 weeks off.......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriët,
    Leuk dat het weekend zo geslaagd was en dat jullie je vader zo verrast hebben!
    Je kaartje is echt heel leuk,wat een grappig plaatje, fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    groetjes Ans,
    p.s. geniet van je lekker volle weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je zo,n fijn weekend hebt gehad Henriet.
    Je kaartje ziet er prachtig uit met de stans en het afdrukje....heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie het goed gehad in Cochem! Leuk :) En dan voor dit weekend ook weer zo veel gezellige dingen in het vooruitzicht. Geniet ervan. Je kerstkaartje is erg mooi. Zag meteen dat je weer je nieuwe stans hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat hebben jullie prachtig weer gehad het weekend, wat een plaatje!
    Je kerstkaart ook, die MD mal is erg mooi! groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Feestelijk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart,Henriët. Leuk de sneeuwpoppen onder de " sterrenboog ".
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om je vader zo te kunnen verassen.
    Prachtig al die sterren op je kaartje.
    Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het weekend klink erg gezellig. Je kerstkaart is schitterend. En zo te lezen heb je het lekker druk. veel plezier.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart! erg leuk met de houten sterretjes erbij/op.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen