vrijdag 24 oktober 2014

Herfst

De kaart van de Lift Challenge stond nog steeds op mijn lijstje om te maken maar het was er nog steeds niet van gekomen. Eigenlijk wist ik niet zo goed hoe er aan te beginnen en met welke stempels ik de woorden zou stempelen. Maar toen ik gisteren op school lessen aan het voorbereiden was kwam ik ineens een plaatje tegen die ik mooi voor dit kaartje kon gebruiken. Dus vanochtend maar meteen aan de knutsel want vandaag is de laatste dag dat je aan de Lift Challenge mee kunt doen.
Op de witte, vierkante kaart eerst een smalle groene strook geplakt. Daarop een stukje herfstpapier uit een oud blokje van ????? en tenslotte de herfsttekst in reepjes gesneden en opgeplakt. Als afwerking een houten blad in de linker bovenhoek. Deze blaadjes ooit gekocht bij de Wibra. Ze zitten op een wasknijpertje geplakt maar daar heb ik hem afgesloopt.
(zie nu wel dat de tekst mooier is als de kaart ligt.....)

Deze kaart laat ik ook meedoen bij de volgende herfst challenges:
kaartjes inspiratie challenges blog
Knutsels en kadootjes
Hobby Vision

Er ligt een heerlijk lui weekend voor me waarin helemaal niks hoeft en alles mag. Heerlijk!!! Ik begin met een rondje langs jullie blogs.
Voor al mijn volgers ook een fijn weekend.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lift, de tekst is helemaal toepasselijk nu met dit herfstweer. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Heel erg gaaf gemaakt, mooi kaartje ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die herfsttekst!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een geweldige lift, prachtige kleuren en hele leuke teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart geworden, Henriëtte.Leuk de tekstjes zo verwerkt.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige herfstkaart!
    Ik vind hem echt super.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriët,
    wat heb je een gave Lift gemaakt, leuke herfst tekst en het houten blad past er super bij, geniet van je luie weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jet,

    Wat leuk gedaan zo met die tekst en het blad maakt het helemaal af!
    Bedankt voor het meedoen bij KIC en K&K.

    fijn weekend en groetjes,
    Hermien
    dt-team KIC en K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk vooruitzicht zo'n lui weekend! Geniet ervan. Jouw liftkaartje is leuk geworden, zeg! Mooi de combinatie van de tekst en de herfstdetails.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart mooie teksten. bedankt voor het meedoen bij KIC groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henriet,
    wat heb jij een ontzettend leuke lift gemaakt! Met tekst heeft het toch wel een heel leuk effect, vind ik!
    En het herfstthema komt op je hele kaart terug. Hardstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij K&K.
    En een weekend met helemaal niks is ook wel eens lekker! Ik heb morgen helemaal niks.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow dit vind ik echt een super kaartje!!
    Dankjewel voor je deelname bij de challenge van KIC. Succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lift. Helemaal in de sfeer van nu. Leuk de teksten en het blaadje past er perfect bij!
    Op de foto zie zo wel goed het effect van de techniek, leuk juist.
    Dank je wel Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan! Lekker zo in herfstthema, leuk! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke herfstkaart en erg leuk dat je mee doet met onze challenge bij Hobbyvision.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge van K&K.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen