donderdag 14 augustus 2014

Kerstkaarten op donderdag

Op veel blogs die ik volg zie ik iedere donderdag een kerstkaart verschijnen. Zo geweldig vind ik dat! Ik weet bij voorbaat al dat ik dat niet een heel jaar ga volhouden. Maar hier zijn dan toch ook mijn eerste kerstkaarten van dit jaar!
 
De stans van het uiltje lag nog op tafel van mijn vorige kaartje. Het leek mij leuk om daar ook eens voor kerst mee aan de slag te gaan. En na de eerste 2 rode kaartjes volgden al heel snel de andere 2. Het begin is er. Nu nog ongeveer 60 te gaan :-)


4 opmerkingen:

  1. Ach....wat heb je vier prachtige kerstkaartjes gemaakt Henriet!
    Leuk hoor met de uiltjes....daar denk je niet zo snel aan....een uil op een kerstkaart....maar het is prachtig.
    Het begin is ook bij jou gemaakt met je kerstkaartjes....succes met de volgende!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ze zijn leuk hoor! En als je in dit tempo doorgaat haal je het ! Klas al ingericht en begint de zin ook weer een beetje te komen? Scheelt dat het niet heel mooi bestendig weer is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor, dat je je in ieder geval één donderdag ook op de kerstkaarten hebt gestort! En dan meteen vier, op die manier 'hoef' je maar één keer per maand ;) De uiltjes zijn hartstikke leuk voor de kerst.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet,
    Wat zijn ze leuk !! je kerstkaarten met uiltjes, het begin is er..Maandag beginnen de scholen weer, bij jullie ook, denk ik ?? Mijn man is deze week al een paar dagen actief geweest, om een nieuwe school gebruiksklaar te krijgen moet er nog van alles gebeuren...en mijn arm, ik baal er van hoor, hoop dat ik toch snel weer wat kan doen, fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen