maandag 19 mei 2014

Voelen jullie je al verwaarloosd??

Lieve blogdinnen, ik ga allereerst mijn excuses aanbieden want ik heb het gevoel dat ik jullie hopeloos verwaarloos!
Door het trainen van de vierdaagse ben ik momenteel bijna iedere avond tot een uur of 9 aan de wandel en ook in het weekend loop ik minsten 1 hele dag (gisteren bijvoorbeeld van half 8 tot half 5). En dat naast 4 dagen werken en een huis waar ook af en toe iets in moet gebeuren betekent dat er weinig tijd over blijft om te bloggen laat staan om te knutselen. Af en toe een stukje haken gaat dan nog net.......
Heel af en toe kijk ik nog wel naar de creaties die jullie op je blog plaatsen maar reageren schiet er vaak bij in.
Helaas.......zaten er maar wat meer uren in een dag!

Via deze weg wil ik GerJanne bedanken voor het mooie pakketje dat vorige week bij mij in de bus lag. Wat een verwennerij, en dat omdat ik haar vakantiebestemming goed had geraden.
Naast een prachtige embossingmal met steentjes (die overigens al een poosje op mijn verlanglijstje stond), een teksttempel, fruitstickers en mooi papier zat er ook een mooie sleutelhanger uit Marrakesh bij. Deze hangt nu aan mijn autosleutel.

Vrijdag was de man van mijn vriendin Caroline jarig. Normaal maak ik voor hem altijd een kaart maar ditmaal heb ik een hondje voor hem gehaakt:
Hij lijkt absoluut niet op hun eigen hond want die is helemaal zwart, maar als echte hondenliefhebber was hij er toch blij mee.

Nu nog snel even een rondje blogs voordat onze hypotheekadviseur komt. (nee hoor, we gaan niet verhuizen maar het was weer tijd om over te sluiten.)

8 opmerkingen:

  1. Zo wat een verwennerij. Mooi pakket heb je gekregen! Geniet ervan. Succes met het lopen en de tijd om creatief bezig te zijn komt vanzelf wel weer. Groetjes Ma riëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie pakketje! Maakt niet uit hoor dat je niet veel blogt, reageren kost veel tijd en we hebben nog zoveel andere dingen te doen inderdaad. Het is wel een hobby hoor en moet geen moeten worden! Heel veel succes met je voorbereidingen voor de 4-daagse.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor ik voel mij niet verwaarloosd hoor. Soms hebben we gewoon andere dingen en ja de tijd gaat altijd door en je kunt het maar 1x doen toch? Grappig een hondje ipv een kaart. Haken kan ook heerlijk zijn, ik ben met een deken bezig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf jij mawr ff goed trainen voor de 4daagse toitoitoi hoor en wat een schattig hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor, ik voel me niet verwaarloosd ;) Heb zelf eigenlijk ook veel te weinig tijd om te knutselen en bloggen. Door het mooie weer ben ik ook meer buiten en dus minder binnen aan de freubel. Je bent flink aan het trainen voor de vierdaagse, zeg! Je hondje is enig. Haken doe je inderdaad makkelijker dan een kaartje maken. Herkenbaar.
    Alvast weltrusten, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor Henriet....ik voel me niet verwaarloosd! Ik zag dat ik jou ook een tijdje heb verwaarloosd.....ik heb heel veel mooie dingen van je gemist! Ik heb net eens bij je rond gekeken en zag dat je mooie haakprojectjes hebt gemaakt.En wandelen is ook erg leuk he....en ook daar steekt nu eenmaal veel tijd in....maar dat is toch lekker en ontspannend! Een prachtig pakketje heb je van GerJanne ontvangen....altijd weer een verrassing en heel erg leuk! Geniet nog van het mooie weer en het wandelen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette,
    Doe jij maar lekker wat je wilt doen, zonde om met dit mooie weer binnen te zitten..
    Je hebt een prachtig pakketje van GerJanne gekregen..ik ben al heel lang op zoek naar die embossingfolder, kan niet zo goed zien, welke webwinkel deze vandaan komt..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, en geen blaren meer?? Fijn dat je er wat mee kon! Met het pakketje.
    Je haakwerk is weer helemaal leuk! Lekker toch na het wandelen lekker onderuit zitten en dan haken!
    Geniet er maar van hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen