maandag 2 januari 2012

Opruimen en een kaartje.

Ik wens al mijn volgers een goed, gezond en erg creatief 2012!!!

Vanochtend ben ik begonnen met de grote schoonmaak hier in huis. Het is dan nog wel geen voorjaar, maar toch haal ik er lekker de bezem door hier in huis!
Ik ben allereerst begonnen met het sorteren van mijn brads. Die lagen allemaal door elkaar heen in een Tupperwaredoos. Dat werkt dus niet..... Voordat ik op vakantie ging had ik bij de Xenos deze mooie opbergdoos gekocht.

En na een behoorlijk poosje sorteren en uitzoeken zitten alle brads mooi kleur bij kleur in hun nieuwe opbergdoos.
Daarna ben ik verder gegeaan met het opruimen van mijn knutselkast. Alles ligt nu weer op keurige stapeltjes en zit weer netjes in de juiste doos.
Omdat mijn energie toen nog steeds niet op was ben ik mijn kledingkast gaan opruimen..... Er ligt nu een enorme stapel kleding te wachten om naar de tweedehandskledingwinkel gebracht te worden.

En na deze opruimexplosie had ik nog een kleine beetje energie over. Het is een clean en simple kaartje geworden omdat ik de tijd niet meer had om er iets uitgebreids van te maken.



2 opmerkingen:

  1. Ooh jij hebt die opbergdoos! Ik had die vorige week in mijn handen en heb hem teruggezet... Nu ik die bij jou zie heb ik spijt natuurlijk :-)
    Ik zou ook dringend moeten opruimen, want het ziet er bij mij niet meer uit, haha!
    Erg leuk kaartje! Die eenvoudige vind ik altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, jij ging erdoor zeg! Maar ja soms moet je dit wel eens doen en achteraf is het dan zo leuk om alles zo netjes te zien! Je kaartje vind ik ook leuk gedaan, het hoeft niet altijd vol te staan om mooi te zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen