zondag 4 december 2011

Kerststal

En meteen maar even een tweede berichtje voor vandaag..... (vond dit niet zo bij het vorige bericht passen, vandaar....)
In de spaarzame vrijetijd die ik de afgelopen week had ben  ik toch nog ijverig aan het haken geweest. De Kerststal schiet mooi op. Ik wil nog een os en een ezel, nog een herder en een aantal schapen maken. Dat moet nog lukken voor de Kerstdagen. Straks nog even op zoek naar een stalletje dat nog ergens ligt om alles mooi in te zetten. Ik ben er zelf best trots op!!!
Onze jongste zoon vind het schaap meer op een hond lijken..... (maar met een beetje fantasie en kennis van het Kerstverhaal zie ik er toch gewoon een schaap in!)
Het patroon voor deze Kerststal vond ik op de volgende hyves: http://karens-ac.hyves.nl/

1 opmerking:

  1. Oké, dit is echt abnormaal mooi gedaan! Deze kerstfiguurtjes zijn helemaal WHAUW!!! En die kroontjes van de koningen zijn net echt goud, leuk! Ik ben al benieuwd naar de foto wanneer ze met z'n allen in de kerststal staan!
    SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen