zondag 4 december 2011

Heerlijk avondje.....

Gisteravond heb ik met mijn gezin samen met mijn vader en vriendin Sinterklaas gevierd. We hebben het super naar onze zin gehad en heel wat afgelachen! Ik heb genoten van de gedichten die er gemaakt zijn. Wat een creativiteit. Je kunt merken dat de kinderen groter worden want de kwaliteit van hun gedichten wordt met de jaren steeds beter!!
Naast mijn lievelingsparfum, 2 mooie ordners voor de opleiding en een chocolade letter kreeg ik ook een aantal mooie knutselspulletjes.


Morgen (5 december) komt Sinterklaas bij ons op school. Met de kinderen van groep 7 hebben we lootjes getrokken. Voor een van de meiden uit mijn klas heb ik een dagboek gemaakt. Ze vroeg een paardendagboek. Die zit ook in de surprise, maar de buitenkant is een heel ander dagboek geworden. Om ook van de surprise een paardendagboek te maken heb ik geprobeerd, maar op de een of andere manier wilde dat niet lukken. Hoop dat ze dit ook kan waarderen.....



Het stansje voor het sleutelgat en de sleutel heb ik pasgeleden gekocht maar nog niet gebruikt. Kwam nu dus heel mooi van pas!
Ben benieuwd wat de kids op school morgen allemaal hebben gemaakt!
Voor iedereen die nog pakjesavond gaat vieren: veel plezier!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! En whaw, mooi gedaan dat dagboek. De sleutel er aan is erg leuk. Ze zal er vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen